Spel elementen voor een betere ervaring
Een prettige start van een nieuw lid in een team
Altijd en overal te bereiken met de nieuwste technologie
Zola wordt aangeboden met een account voor de gehele instelling. Nieuwe medewerkers, buddy’s, teamleiders, HR medewerkers krijgen een eigen rol en dashboard.
Sneller ingewerkt personeel zonder bestaande medewerkers extra te belasten, meer tevredenheid onder personeel en waardevolle inzichten en informatie uit de organisatie.
Al voordat de medewerker begint heet Zola je welkom. Ook wordt er gefaseerd al kennis gedeeld zodat de medewerker zich eerder thuis voelt.
In de 2e fase biedt Zola, naast het reguliere programma, houvast. Thema’s als: patiëntenoverdracht, communicatievaardigheden, hygiëneregels en samenwerken met collega’s komen aan bod.
In deze fase is er ruimte voor verdieping. Welke situaties kunnen moeilijk, lastig of grappig zijn? Een cliënt met dementie, omgaan met agressie, een collega die veel druk op legt, een overlijden van dichtbij meemaken .
Door middel van gamification elementen en het verdienen van badges daagt Zola je uit om kennis te delen en je verhaal te vertellen. Het systeem probeert op een prettige en natuurlijke manier je te laten groeien in een meer ervaren rol.
“Ik maak deel uit van een team en organisatie. Ik voel me hier thuis.”
“Mijn werk doet er toe. Ik bouw aan iets mee. Ik maak een verschil”
“Mijn kennis wordt gehoord en gebruikt. Ik ben nodig.”
“Ik voel me prettig, blij en gewaardeerd.”
Voor zowel Suzanne, Rania en Marijke is Zola een uitkomst. Alle drie kunnen namelijk digitaal worden ondersteund op de momenten die het hen uitkomt.
Begeleiding, informerend, richting, steunend, vertrouwen.
Inzicht, controle, steun bieden, feedback ontvangen.
Rapporten, polshoogte houden, team-updates
Zola is modulair opgebouwd
Virtuele assistent
Complimentensysteem
Ervaringsverhalen
Buddy systeem
Feedback
Gastvrouw